Nowa Nowe

Kiedy moja maszyna (wiekowa staruszka) wróciła od Pana Mechanika, zupełnie jej nie poznałam. Chodzi, jak burza. Lekko i cicho.  Mam do niej ogromny szacunek. Nie mogłam sięnią nacieszyć i od razu uszyłam trzy torebki. Chciałam uszyć sobie koszulę, ale materiału mi brakło. Już zamówiłam i dopiero w tygodniu przyjdzie. Najbardziej z szycia lubię szyć odzież. To mi daje największą radość i przyjemność. Pomijając  fakt, ze w ogóle lubię szyć 🙂 

Brązowy zamsz z jasnym aksamitem:

Pikowana:

Skomentuj

